Tipologia

  • Taf d’integració: els alumnes han d’integrar la informació provinent de diferents fonts en un informe escrit o exposició oral per tal de desenvolupar un esdeveniment històric
  • Taf de relació: es tracta de trobar relacions, punts de trobada, encadenar causes i conseqüències entre la informació que prové de diferents fonts d’informació
  • Taf crítics o de deconstrucció: a través de la consulta de determinades fonts (que tenen en comú que són més desconegudes o han estat menys divulgades), els alumnes reflexionen críticament sobre un esdeveniment. De vegades poden ser utilitzats per deconstruir estereotips, discursos oficials, explicacions parcials… En tot cas els taf crítics acostumen a donar una visió més complexa i complerta de l’esdeveniment històric que ha estat treballat
  • Taf de recerca: a partir d’un interrogant inicial i mitjançant la consulta de diferents fonts d’informació, l’alumne elabora una hipòtesi que intentarà defensar i argumentar en un informe escrit o exposició oral

					
Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s